En underbar jul

I år kommer julen bli en helt ny upplevelse för mig. Jag vet änn uinte på vilket sätt. men det kommer bli underbart.

Alternativ 1:
Familjen åker till malaysia strax innan julafton och är där i tre veckor. Reser runt. Vandrar i djungel, åker båt till olika öar, solar, badar, upplever koala lumpur och mycket mer.
Underbart att för första gången på väldigt länge åka iväg med bara familjen och äventyra lite.

Alternativ 2:
Resan blir inte av och jag får hem en liten valp. En söt liten Pinscher från BeeBronx kennel hoppas jag då på. Nu är det tre veckor kvar till valpning och sedan i början av december är de leveransklara.
Även det hade varit så underbart.
Blir resan av får valpen vänta, men det känns så perfekt om det varit nu. Vegas, tiken, är en helt underbar hund och jag hade blivit överlycklig om jag fick en av hennes valpar!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer