vad tar man sig till?

Brinner i alla fall betydligt mer för att fotograferas än för transmissioner. *suck*

 

Jag kommer ingenstans känns det som. Sitter fast bland alla variabler och har virrat in mig så totalt. Jobbigt är vad det är.

 

Någon där ute som är en hejare på att räkna på kuggväxlar? För det är inte jag, men jag borde vara. LÄR MIG!!!

 

Foto: Monika

 

Idag jobbar jag som sagt på att komma en bit på den andra inlämningsuppgiften i transmissioner. Men nu ska jag sticka iväg till jobbet och sammanställa lite lönelappar, innan jag sticker till ksolan och går på seminarien. Och ikväll ska jag leka med micke :)

 

 

Foto: Monika

1 Annelie:

skriven

Hej!

Har mina bilder kommit fram med mailen??

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer