bilderna rullar in

Bilderna från dagen börjar komma upp nu. Det är alltid lika kul att se :) Men har själv inte fått några bilder än så nöjer mej med att länka till de som lag tupp på sina bloggar så kan ni själva klicka in och kolla.

Malin

Lina
Pernilla

Annelie

Caroline


Sen har vi ju självklart Emelie också

Ni som var på någon av kurserna idag får mer än gärna maila över några bilder till mig :) ([email protected])


Foto: Pernilla

Det känns väldigt konstigt att säga att jag tycker den här bilden är fin, för det är väl inte riktigt ok eftersom et är en bild på mig? Men jo, jag tycker den är fin. blir riktigt glad av att se mig själv skratta faktiskt :)
1 Annelie:

skriven

Hej!

Kika gärna in på min sida, är det nån av bilderna du är intresserad av, får du gärna höra av dig.

Tack för idag, hoppas det löste sig med hemfärden!!

2 Pernilla:

skriven

Kom mailet med bilderna fram? Det var ganska stort - hör av dig annars!

3 Pernilla:

skriven

Kom mailet med bilderna fram? Det var ganska stort - hör av dig annars!

4 Ellis:

skriven

Vad fin du är :3

5 Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

skriven

Jättefin är du! :) JoseFIN ju.



Jag har lagt in ännu fler foton på dig i min blogg - kika om det är någon speciell som du gillar mer och skriv så skickar jag över på mailen! :)



Kram Carro



Tack igen för en skoj eftermiddag - hoppas att du fick tillbaka lite värme sen :D

6 Michaela { Foto, Webbdesign m.m!:

skriven

det togs väldigt fina bilder på dig måste jag säga :)

7 Jennie:

skriven

Kan vara för att den är jätte fin! Du blir så bra på kort:)

8 Jennie:

skriven

va fin bld :)

9 Molle (FotoJohansson):

skriven

Väldigt fina bilder! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer