Nöjd nu Felle?

Nu är designen bytt efter en hel del knep och knåp. Om ni inte kan se vad det står på den handskrivna texten i headern så är det en låttext. Lifehouse är ett av mina absoluta favoritband och har varit det sedan tidigt gymnasie, alltså sedan 2003. Detta är texten till låten "whatever it takes"

Kan tyckas det är lite dystert med grått å sådär, men nej. Det är fint. Hösten börjar komma och det ör dags för mys. Lite smådyster musik och dystra färger. Men kolla också på de finurliga leendena, så kanske det tränger igenom att jag faktiskt gillar hösten.

känner mig rätt stark

Vi spelade korpen idag och vann. stort. 18-2. Hurra till oss. Fan vad vi ska vinna serien.
1 Jennifer:

skriven

Vi fortsätter att heja på dig om du fortsätter heja på oss, verkar som det fungerade bra eftersom båda vann :)

2 Mads:

skriven

Mycket snygg layout.. du e duktig du.. borde be dig fixa layouten på min matblogg :)



kram

3 Felle:

skriven

förutom att texten är pytteliten så blev det skitbra! det är lugnt, jag behöver inte läsa bloggen, kan ju klicka mig in ibland och bara titta på den fina designen <:o)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer