Man kan väl sammanfatta det som... en sammanfattning?

Dagen har gått bra hittills.

Träningen gick toppen. brände skönt i benen med träningsverk från igår, men klarade en timme på gymmet iaf.

Sen plugg med Felle. gick långsamt, men kändes ändå som att jag lärde mig lite nytt.

Och sen fotografering. självklart roligt, och känns som det kan ha blivit en del bra bilder.

Snart kommer maja och vi ska dricka lite vin och äta lite ost och snacka en jävla massa skit.

Men det blir en lugn tidig kväll trots allt. ska jobba 8 imorgonbitti och sen ska man ju orka plugga på det.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer