Take on me

Gick upp vid kvart i åtta idag. duktigt tänker ni, men nä. Gick och la mig i soffan och fortsatte slumra. Men nu är jag vaken, har fått i mig en bamsefrukost och är nu fit for figt för en dag i skolan bestående av inlämning av min uppgift jag lyckades få klart igår, komplettering på min labb, två timmars föreläsning i transmissioner och ett möte med sångarstriden.

Egentligen hade jag tänkt träna fotboll idag, men kommer inte hinna dit i tid, så det får nog bli gymmet istället. Lite trist, men får bli på torsdag jag gör min stora debut istället i så fall.

Ny favoritreklam

1 felle:

skriven

BÄSTA LABBEN! nu kan josefin allt om komparator med hysteres, dvs Schmitt-trigger. eller? :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer