Men han gillar ryggsim

Jag har en magisk fisk. Den heter Alex och bor i ett litet akvarie på min TV-bänk. Han är snart 4 år gammal och är en gul malawiciklid. Han överlever allt. I hans lilla akvarie finns det varken växter eller pump. Om jag fyller på vatten eller ej, så överlever han. Mat eller inte, så klarar han sig. Verkligen jättekonstigt

Jag tror seriöst att om jag skulle spola ner honom i toaletten skulle han banne mig klara det också.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer