Jag älskar er så

Jag är så sjukt stolt över alla som har hjälplt till och medverkat med maskins sångarstridslag, för det var succé. Jag är en sjukt dålig förlorare och är helt klart besviken över att vi inte vann. Men vi var sjukt bra, och framförallt hade vi sjukt roligt! Jag hoppas att alla kommer villja medverka till nästa år igen, för det ska jag! jag har redan börjat spåna på nästa års nummer.

Bilder tagna av Disa Wigblad

1 catharina:

skriven

en gång sångarstridare - alltid sångarstridare! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer