Även kändisar shoppar på Nova

Klockan är fem i tolv och jag stressar genom korridoren på Nova för att hinna till Akademibokhandeln i tid. När jag stressat tittar springer förbi Espressohouse slänger jag upp en blick mot topshop och ser en kille jag känner igen. Vem fan är det tänker jag. Sedan virrar min blick vidare till en liten blond tjej som går två meter framför och springer in på Top Shop. Men vafan tänker jag. Hon finns faktiskt påriktigt och rör sig ibland i lund trots allt.

Killen var "Jimmyboy" och tjejen var självaste Egoina!

Direkt efter att jag fått denna uppenbarelse blev jag så bitter för att jag hade brottom till jobbet och inte kunde springa fram till henne och säga något. För om jag inte minns fel har hon varit lite bitter över att folk i Lund inte känner igen henne. Men Egoina, hoppas du läser detta, Jag kände igen dig! Och nästa gång du är på nova får du allt ta och komm ain och hälsa på i Akademibokhandeln!

1 Egoina:

skriven

Hahaha. Kul. Jag och Jimmy får sluta bråka offentligt om folk ska känna igen oss sådär.. ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer