Kämpar vidare

Idag vaknade jag till strålande sol. Man blir så glad. Mindre glad blir man när man tänker på att man inte får vara ute i den, utan måste städa. Men det får gå snabbt, så kan man sätta sig ute i solen och plugga sen.

Jag vet inte om jag sagt det innan, men jag fick lite extrajobb på Tetra nästa helg, så därför ska jag och göra mitt drogtest idag. Ni som sett mitt schema över festerna denna veckan kan ju snabbt inse att det INTE var rätt vecka att lägga ett drogtest. håll tummarna för mig.

nu ska jag äta min havregrynsgröt innan jag tar tag i mitt liv och börjar städa.

Over and out

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer