Tandem på G

Idag försvinner gipset förhoppningsvis. Ska bli så skönt! Det är helt sjukt vad man underskattar handledens rörelse. Tänk bara hur det blir om man köper sushi takeaway och bara får med pinnar. när man väl ska sätta sig och äta inser man att det inte är så jättelätt....

Imorgon drar vi iväg på tandem igen. Peppar som bara den! I år satsar maskin på partypriset, och jag tror faktiskt att vi kommer bli svårslagna.

Vi i phöset börjar med frukost hemma hos Jeppe och traskar sedan ner mot maskin vid 11-tiden. Där ska vi peppa tillsammans med resten och få våra tröjor. Vid 12 går bussen mot göteborg där vi sen sätter oss på Berså afterwork och bara inväntar att klockan ska bli lagom för att vandra upp längs avenyn som ett rött hav. Vid halv 9-ish går starten och festen börjar på riktigt. Buss och tandemcykel ner till lund igen med uppehåll för utediscon och allmänt hejjande på lagets cyklister. Allt avslutas med ett fint dopp i univrsitetets fontän. ja, det ska bli underbart.
1 Anonym:

skriven

2 Mads:

skriven

då kanske vi ses på avenyn... du får höra av dig ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer