Svider när jag kissar

såhär när man är inne i studentlivet händer det ju lite då och då att man hör en rolig sång som någon skrivit. För några månader sedan hade vi en VM i phösfest, som jag tidigare berättat om. Då fick jag en låt tillägnad mig. Hur grov den än är kan jag inte låta bli att skratta.

Melodi: Gå å Fiska
Text av: Martin Linge, V-phös 09


Jag, ja går på väg å vatten
Det blir aldrig hett om natten
Ja, vill ju lägra någon fin
Jag önskar att jag gick maskin
För finns det något finare, än sex med en maskinare

Jag går på v (v,v,v) men byter snart till M
Äntligen ska jag få ligga
Min chans att få alla tjejer hem

På maskin är allting bra
man får ligga varje da
för M-phös säljer alla tjänster
Kroppsdelar till höger vänster
Hon följde med mig hem en kväll, hon sa att hon va blöjmodell

Ö-phös på maskin, hon är ett härligt skjut
En minut med Josefin
min chans att få komma in spruta ut...

Ja, allting kändes jävligt bra
men så plötsligt kom en da
smärtorna i underlivet, med M-phös var det ganska givet
Skrevet kliar könet svider, aldrig Jossan mer mig rider

Svider när jag kissar (ajajaj) Jag borde skyddat mig
men oh nej, det var det jag missa...
Nu är det sent att ångra sig
1 felle:

skriven

ha ha ha, fan vad bra den är, och fan vad typiskt martin linge!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer