Och hur gick tentan?

Idag skrev jag min tenta. Så nu är det sommarlov och det känns! Solen skiner och jag har duschat mig och rakat benen. När det är Tentaplugg och man jobbar en massa samtidigt är det lätt att försumma sig själv.

Senaste dagarna har jag försökt begrava mig i böckerna mellan det att jag jobbat på tetra och akademibokhandeln. Har sprungit från ställe till ställe och knappt varit hemma känns det som.

Så det första jag gjorde när jag kom hem från skolan idag var att Ställa mig i duschen. Så nu luktar jag inte längre det minsta äckligt, har både lena ben och armhålor och Håret är inte längre fett och trassligt. En riktig förvandling har jag genomgått helt enkelt. Och imorgon är det lägenhetens tur.

Svar: SKIT


SÅ snygga i våra kostymer.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer