Tävling

Jag tycker att alla stora bloggar man läsar anordnar tävlingar lite då och då. Så detta tänkte nu även jag göra. Det är till och med pris till både ettan och tvåan.

Tävlingsregler:
Det enda som krävs är att man köper en resa för två till egypten under vecka 15 åt mig. Först vinner.

Priser:
Den som vinner, alltså är först med att överlämna biljetten, får följa med OCH jag bjuder på en öl i poolbaren. Ine fy skam va?
Andrapriset är helt enkelt att bjuda mig på en resa till hösten. weekend i london kanske? du väljer själv.
1 Ellis:

skriven

Awesome xD

2 felle:

skriven

är det okej om vi liftar dit? om jag fixar bilar som stannar borde det ju räknas som att jag bjuder dig på resan, och då bjuder du på öl? (i tältet)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer