Effektivt Festande

Igår vad galet. Jobbade på akademibokhandeln till 20.00 och sen hoppade jag snabbt upp på cykeln och trampade bort till biskopshuset där jag hjälpte till att diska fram till halv tolv. På vägen hem sen stack jag inom Felicia som hade fest och träffade massa underbara människor.

Efter några pussar från felicia, ha blivit utklassad i singstar av Linge och kramats med Viktor så var det dags att sova, eftersom jobbet kallade dagen efter. Det var en väldigt effektiv fest i alla fall. Var där i högst 45 minuter och när jag vaknade imorse drabbades jag av panik för att jag trodde jag försovit mig, men det visade sig att klockan bara var kvart i åtta och jag hade hur mycket tid som helst innan bussen gick.

Felle, nästa gång blir det mer, på alla plan. Jag lovar
1 Felle:

skriven

hahaha. looking forward to it!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer