Typiskt Jossefinast

Denna veckan jobbar jag natt på tetra. Jag jobbar även lite diverse pass på akademibokhandeln under kvällarna.

Idag vaknade jag vid15, betydligt senare än planerat, men det var det värt. Så oerhört skönt att sova ut. Trots allt "bara" 8 timmars sömn. Efter en brakfrukost åkte jag och Tobias in till stan och tittade på lite kläder åt honom. Datanörd som han är kan han behöva lite hjälp ;) Vi hittade mkt snyggt inne på JC och plötsligt ringer min telefon.

Det var chefen från akademibokhandeln: "Jag skulle bara kolla om du var på väg"

Och det var jag ju inte... så de var bara att slänga sig på cykeln och ut till nova för att ställa sig i kassan.  en halvtimme sen. Och som Tobias sa:
"Något säger mig att detta är så typiskt Josefin Sjöberg"

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer