and the skies are blue

Kan det vara dags att komma igång här igen? Jo, det är nog det.

Igår var jag på Ikea. Köpte massa fint och nu är lägenheten så underbar. trivs här. Det är städat och skönt.

dock blev det en hel del disk i köket efter gåragens grillkväll. Och fy vad dåligt jag mådde i morse. Men trevligt var det.

Jag ska nu gå och lägga mig i sängen och läsa lite innan jag somnar så jag orkar upp till jobb på akademibokhandeln imorgon.

Godnatt

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer