Vilka dagar!

Jag klarade tentan! tror jag iaf. Detta innebär en räddad bostad och rätt till CSN efter sommaren. underbart!

Igår var jag på arbetsintervju på akademibokhanden ute på nova lund. Fick en tid då jag ska provjobba, och sköter jag mig så blir det en timmanställning där. så det ska bli skönt. Efter intervjun hängde jag och sofia på nova, i ca 6 timmar till. Jag tror vi tömde stället på grejer. Det var iaf många påsar som fick följa med hem. JAg ppfyllde nog alla förväntningar på mig då jag köpte två par skor och två fina kläningar. allt köptes dock på rean.

Igårkväll var det fest. Och inte lite heller. Det var riktigt kul. Jag dansade in mina nya skor. Och vi gjorde världens bästa spellista på spotify. Det var underbart.
1 Felle:

skriven

sjukt kul kväll, och bra låtlista ja!

2 becca:

skriven

jag gjorde också spotify spellista igår

och min bästis var också på intervju på akademis

och jag hoppas jag klarar min tenta :/

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer