Felvänd

Nu sitter jag här mitt i natten och vet inte riktigt hur jag ska göra för att somna. Mitt dygn är totalt vridet och jag har egentligen ingen anledning att vända tillbaka det. Men imorgon ska jag verklgien försöka gå upp tidigt och vara effektiv. Jag ska organisera om här så emelie kan flytta in på riktigt. Jag ska baka Scones. Jag ska träna och jag ska plocka fram böckerna i industriell ekonomi.

Visst är det skönt att vara ledig, men paniken börjar mer eller mindre komma krypande nu och jag är glad att jag får jobba lite imorgonkväll. Ska bli skönt att komma tillbaka till min oas i biskopshuset. Dock sprack ju mina jobbyxor igår, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det.

Nu ska jag se slutet på One Tree Hill sässong 4, sen är det sängdags. oavsett om jag somnar eller inte.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer