Strike

Jag var betydligt bättre på Bowling än jag minns. Har minnen av att vart annat klot hamnade i rännan, men idag spelade jag faktiskt riktigt bra. Lyckades få till några strikes och ett stort antal spärrar. Dock kom vi fram till att nästa ång ska man nog vara fler så man hinner vila fingrarna mellan slagen eller kasten eller vad man egentligen säger.

Så Bowling med John under eftermiddagen alltså, har nu slängt i mig en bit lax och snart bär det iväg på ännu en träning. Ikväll lär jag ju inte ha några problem att somna i vettig tid iaf. Men det känns skönt att livet börjar komma igång lite igen och att man inte bara sitter och är inaktiv hela dagarna.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer