IKEA

Jag vaknade en timme senare imorse än tänkt. Slängde på mig kläderna och hämtades upp av en Emelie och åkte till IKEA. där införskaffades en säng åt henne, en hylla åt mig och lite annat smått och gott. Det blev även en kopp kaffe och en chokladboll. En trevlig förmiddag helt enkelt

Sen var det hem och försöka pussla ihop sängarna och Det blev tillslut riktigt bra. Vi drog runt här ett tag och planerade och jag tror det kommer bli perfekt. Vi ska nog klara av att dela rum ett tag. Sen skulle Emelie försöka backa ut... med släpet... Det var intresant om vi säger så.

Jag och Jesper har suttit och filat på nollechemat hela eftermiddagen och vi har fått några goda nyheter idag, så även det tror jag kommer bli riktigt bra. Och efter det har det varit mekanikplugg som gäller.

Nu kommer snart John över med köttbullar så då ska jag pausa i plugget för att sedan fortsätta lite senare. Sedan inatt ska jag nog skruva ihop min nya hylla.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer