snart är det över

Hemma från träningen igen. Det är så skönt när man känner att man gör någon nytta på träningen. Jag tar ju inte alla bollar precis. Alldeles för få om jag får säga det. Men nu kan jag iaf namnen på de i laget, och det är ju ett steg i rätt riktning, inte sant?

Jag har inte kommit längre i varken garderoben eller på illustrationen. dock har jag tittat klart på sässong 5 och börjat på sässong 6. Jag pratar självklart om One Tree Hill, vad annars? Men som sagt är ju inne på sista säsongen nu, och sen kanske jag kan påbörja mitt liv igen?

På tal om det riktiga livet. De ringde från akademibokhandeln igen och bokade in en hel del timmar i februari innan bokrean. Ska bli riktigt kul att komma in där lite mer. Sen vecka åtta är det ju skidresa med gamla fritidsgården och massa tonåringar fyllda med hormoner och som sagt, vecka 9 börjar bokrean. där emellan ska man hinna med lite phösfester och en potentiell in-/omflyttningsfest här också. Vi får väl se hur det går.

Fick bästa frågan idag: Har dina hjärnceller vaknat till liv igen? Jaja... Helgen va kanske ganska vild iaf...
1 elisabeth:

skriven

2 elisabeth:

skriven

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer