Tricket för att slippa toakön

Jaja mamma, jag är på väg att skriva. Ingen fara, jag lever fortfarande!

Det har varit en bra helg hittills faktiskt. En riktigt bra helg.

Fredagen kan nog ses som ganska vild. Det var fest i gamla korridoren och gud vad roligt det var att komma dit igen och träffa alla. Man börjar nästan sakna det lite... Men då jag i morse vaknade till nyvärmda scones och nybryggt kaffe, så tar jag tillbaka det igen. Men åter till fredagen. Uppe i korridoren upptäckte jag att mina strumpbyxor var trasga och vad händer? Jo Björn plockar fram sitt lager och jag hittar nya strumpbyxor jag kan använda. Men Varför hade han dem kan man ju fråga sig...


I gamla köket


Vi stack till Helsingkrona och mellanfest hos Sofia innan vi drog ner till Nostalgi. Träffade en del kändisar där nere (alltså i bemärkelsen folk man känner) och Jo, som sagt. Det var vilt. Grymt mycket folk i toakön och vi brottade oss verkligen in. Väl inne trängde jag och sofia in oss på samma toalett och precis när vi ska slå igen dörren står Aida utanför, så vi tar med henne in på den trånga kvadratmeterstora toaletten. Väl inne och hon sitter på toan så berättar hon hur hon lyckats komma in förbi allt folk. Tricket för att gå före i kön är alltså tydligen att hångla upp killen som byter toapapper.....

Planerna igår var att stcka till Brange på korridorfest. Men alla energi bara tog slut. Somnade i soffan vid åtta och vaknade 10 igen. Sen gick vi och la oss vid halv tolv och sov nu till nio och som jag sa innan vaknade jag till världens bästa morgon =)


 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer