Tattuering

Idag har jag haft en givande pluggdag. Sofia kom hit vid 11-tiden och vi räknade och räknade. Imorgon blir det samma upplägg, men ännu bättre! Jag har hopp. Jag måste helt enkelt klara denna tenta.

Jag sitter nu och tittar på mitt ordinarie godnatt-avsnitt av one tree hill. Jag upptäckte helt plötsligt anledningen till att Lucas alltid spelar basket med sin tattuering övertejpad... Han har en annan tattuering under som är översminkad... Känns inte det jättejobbigt att behöva sminka över en tattuering för att sminka dit en annan? komiskt... och totalt onödigt att skriva om....

Godnatt.

1 jenilita:

skriven

MOhahaha klart ja vet att smicker stavas med ck , det e inte ja som gjort designen o jag vet inte hur man ändrar:)så det får vara så tills ja hittat nån som kan ändra det:) o det har varit så minst 1 månad nu..

2 Åke:

skriven

tatuering stavas faktiskt tatuering och ingenting annat

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer