Logistik-idiot

Sitter på jobbet på biskopshuset nu. Även detta är en intensiv dag. Skönt att känna att man lever i alla fall. Var bara tvungen att ta en paus och uttrycka min frustration över alla dessa inkompetenta personer som vandrar runt i vår värld och inte förstår sig på det där med logisktik över huvudtaget.

Jag kom ut i soprummet för att slänga alla kartonger som samlats i köket och vilken syn jag möts av... Soptunnan för kartong är full. översvämmad! Men det är inget i den. Det är EN stor låda i botten som tar upp hela utrymmet. Idioti.... Så jag fick ju börja med att tömma den här soptunnan för hand för att kunna vika ihop den stora lådan och sen få ner allt annat... Helt plötsligt var den bara halvfull... *morr*

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer