Tjuvlyssning

Som jag skrev innan har jag jobbat på akademibokhandeln idag. En sak som är rolig med att jobba där är alla barn man får se. Idag var det en liten flicka på kanske 5 år och hennes pappa som stod och skulle betala. Hon pekar på insamlingslådan vi har:

Flickan: Är det till fattiga länder?

Pappan: Ja

Flickan: Men det är svenska pengar i den. Det använder man inte i fattiga länder.

Så sött:)
1 HDR-fotografen:

skriven

Skicka upp tjuvlyssningen på tjuvlyssnat.se. Den är klart bra!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer