Superbowl och förkylning

Idag är jag trött. Under den här helgen har bristen på sömn varit stor. MEn det har det definitivt varit värt. Nådastöten i sömnbrist kom igår då Emelie bestämt att det skulle vara Superbowl-natt hemma hos oss. Väldit trevligt. Hon gjorde kycklingvingar, salsadipp och ällde upp chips. Det var väldigt mysigt, men det blir ju samtidigt lite jobbigt när man vet att man ska vara på jobbet 8 dagen efter. Så jag höll mig bara vaken till 1 innan jag gick och la mig. Men usch vad jobbigt det var ändå att ta sig upp i morse.

Jag har dessutom dragit på mig en förkylning som satt sig på stämbanden. Kan inte prata och hostar hela tiden. Det börjar luta åt att inte träna idag... heller. Det känns dumt att missa så mycket, men känns som att jag inte riktigt har något val.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer