Slutet på veckan

Nu är jag hemma efter en helt otroligt rolig helg med ÖPK (Överphöskollegiet). MYcket öl och lekar, men även skogspromenad och planering. Vi lyckades få ihop gasquerna till slut och massa annat diskuterades. Jag tror detta kommer bli den bästa nollningen någonsin.

Jag kommer antagligen nu i veckan berätta
lite små anekdoter från denna helg och förhoppningsvis får jag lite foton från Kajsa också, som jag kan liva upp bloggen med.

Den här veckan har i stort sett varit bra. Har jobbat en del och haft mycket roligt. Det har varit många nya vänner och mycket skräpmat. Helgen var ett perfekt avslut och imorgon är det ny vecka och nya tag. Det är jobb måndag - torsdag och på fredag åker vi iväg på Phöshelg. Och den kommer antagligen bli lika bra, kanske till och med bättre. Men nu är det dags att sova.
1 Ellis:

skriven

Vad kul! Vad kommer de stackars små nollorna att tvingas göra? ^^

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer