God jul...

JA då var det julafton. vi har inte kommit från Amsterdam än och kommer inte göra det förrän imorgonkväll. Måste erkänna att det är ganksa deprimerande. Förmiddagen idag har vi tillbringat på flygplatsens shoppingcenter och köpt lite varmare kläder. Så nu behöver man inte springa runt på 4-stjärnigt hotell i mjukisdress. Känns rätt bra faktiskt.

Just nu visar de Emil i Lönneberga på TV. dock dubbat till tyska. MEn man får väl vara glad för det lilla, vi får ju i alla fall titta på svenkt julbord.


Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer