Ångest?

Ja, sista labbarna är avklarade. det innebär attnu är det tentaplugg för hela slanten. Det går långsamt. Alltid svårt att veta var man ska börja och vilka uppgifter man ska prioritera högst. Har försökt sammanställa lite extentor för att veta vad som är viktigt... men ja... jag vet inte.

Jag blir bara mer och mer sugen på att ta en paus och plugga något annat. något helt annat. Som Lovisa. hon pluggar någonting om hålbar utveckling och självhjälp. i kursen ingår en resa till indien och bangladesh. Jag vill också! Eller något helt annat. Journalistik vill jag läsa... Det är trots allt det man drömt om sen man var liten. men jag inser mina begränsningar. betyg som inte räcker till och sen svårt att få jobb... så ja, det kan jag ju glömma....

Nu är det motorer och kugghjul som gäller.

Underbart...
1 Zarah-Lou:

skriven

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394



Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angel bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig (skriv gärna vilket nummer du blev, inget måste dock). :)

Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer