Shopoholic

Tittade på en shopoholics bekännelse för några dagar sedan tillsammans med Tobias och Emelie. Det är hemskt. Man ska inte känna igen sig så mycket i en sådan film.

På ett sätt mår man dåligt av att spendera när pengarna bara försvinner. Men samtidigt blir jag så lycklig av mina nya skor, eller min nya jacka. Hårbandet ger mig ett glädjerus och den nya väskan gör mig varm inombords.

Men tro inte att jag är ytlig för det.
1 Daniel:

skriven

Det finns statistik på hur länge man känner sig lycklig efter ett köp. Efter en Iphone är man glad och nöjd ca 6 månader efter sitt köp har jag för mig :)

Vad kul att du ställer upp på bilder fler gånger! Du får gärna också säga till någon gång om du själv känner för att fota lite! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer