härligt härligt

Det mä'rks när man blir länkad hos storbloggare som emelie, ens besöksstatistik ökar markant.

Det var riktigt kul att vara med på kursen igår och alla var riktigt duktiga! Är så imponerad. ni fick mig att se så bra ut, och det uppskattas förståss ;) Det har börjat dyka upp massvis av bilder på mig lite här och där.

HÄR har emelie samlat länkar till de som var med på kursen och på deras bloggar kan ni hitta lite bilder på mig :) Kommer imorgon eller på söndag lägga ut några av dem här på bloggen, när jag har lite mer tid.
1 Jennie:

skriven

haha jotack statistiken har ökat väldigt drastiskt kan man säga :)) men sånt ska man väl aldrig klaga på ;) och bilderna på dig blev super fina! iaf dom jag har sätt :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer