heldött

här är verkligen heldött för tillfället. men detkan nog tänkas bli lite liv.

Idag var jag modell på Emelie Ohlssons fotokurs. var riktigt roligt. här kommer förhoppningsvis upp någon bild någon gång. Var riktigt roligt och hade väldigt kul i gruppen :) är så nöjd.

Nu ska jag se ett avsnitt av Greek (ny favvoserie?) sedan är det dags att sova.
1 emilia:

skriven

hej du :) jag tog ju några bilder på dig också, vill du se dem så ligger några uppe på min blogg nu. hoppas att det är okej? och vill du att jag ska ta bort någon bild så säg till :)

ha det fint :)!

2 Jennie:

skriven

Ja jag med! Det var super kul :D

3 Susanne H:

skriven

Tack för en rolig fotosession idag, du var en väldigt duktig modell! Mina bilder kan du kika på här:

http://www.flickr.com/photos/16912773@N07/

och du får lov att ladda ner dem om du vill.

//Susanne

4 Danne:

skriven

Väldigt rolig dag :) Jag var inte i din grupp, men fick ett par bilder på dig ändå! :)

5 emilia:

skriven

sv: haha men va kul att du tycker det :D tack ^^



och jag måste säga det samma om dig, lika mycket din förtjänst om bilderna blir bra ju :)

6 Danne:

skriven

Självklart kan jag det :) Är det till [email protected] dem ska skickas? :)

7 Annelie:

skriven

Hej Josefina!!

Nu ligger ett far av dina bilder uppe på min blogg, kika gärna in. Ett stort tack för ALLT tålamod igår.

Kram!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer