Våren ger livsglädje

Just nu leker faktiskt livet. Dagarna i det fina vårvädret flyger förbi med goda vänner och en busig hund.

För tillfället har jag och Emelie diesel här och hon är en hund av ett eget slag. Hon gör som hon vill och är väldigt... speciell. Igår när jag skulle ta ut henne på promenad själv för första gången vägrade hon gå. Hon la sig ner och ville inte flytta på sig. Tillslut lyckades jag i alla fall släpa med henne.

Igårkväll var det lite fotboll, grillning och TP i Villan som gällde. riktigt trevlig. Jag, Ztefan, Emelie, Olov och Andy blev serverade god mat av Linge, och även Diesel lyckades tigga till sig lite. Så nu har det varit spelkväll med V-phös två kvällar i rad, men nästa gång blir det något annat än TP!

En annan "kul" sak som hänt är att jag knäckt min telefon. Den är böjd på mitten och dör vid minsta beröring. Lite småjobbigt. så det blir väl en oförutsedd utgift på ca 2000 kr för en ny...

Men livet leker och jag är lycklig i solen

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer