ups and downs

Igår var verkligen en helt underbar dag!

Både jag och Emelie vaknade vid halvnio till den skinande solen

(och ärligt talat mådde jag väl sådär efter dataphös påhitt kvällen innan).

Vi hoppade pade raskt och piggt upp ur sängen och tog en morgonpromenad upp till Willys och handlade frukostfrallor
(och annat som kan behövas för att bota bakfylla).

När vi kom tillbaka till lägenheten var kaffet klart och vi satte oss på uteplatsen i solen och åt frukost. vid 11 kom Stefan och vi gick och spelade fotboll utanför lophtet med Peter.
(Men hemskt vad trött man ble av att röra på sig!)

Efter någon timme gick vi tillbak till lägenheten och satte oss på uteplatsen igen och åt glass.
(Dock fick inte jag någon eftersom Stefan bara hade tre stycken)

Jag och Emelie gjorde sedan underbara Strawberry Daquiries och sedan satt vi och njöt i solen till 5.
(Det innebar att Stefan antog en maskinröd färg på armar och i huvud)

Efter det kortspel och öl på maskin. Som sagt underbart

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer