Teknikens under

Idag är jag vekrligen inte kompis med tekniken. Inget vill som jag! Framförallt inte min dator.

Igårkväll formaterades den och efter det känns det som det mesta är pannkaka. Inget Office, försökte installera det och det fungerade itne alls. När jag till slut lyckas få igång installationen så hittar jag inte nyckeln för att slutföra det! Och jag behövde verkligen det för att kunna öppna nolleschemat som ska visas på Phadderinfon ikväll. Typiskt.

Sen tänkte jag lägga in en bild från min mobil till datorn, och då hittar inte datorn min USB-port, så det funkar inte.

Då tänker jag att jag ska vara duktig och deklarera. Går in på skatteverkets hemsida för att göra det med mitt Bank-ID... och då funkar självklart inte filen jag exporterade innan formateringen. SKIT! Så Imorgon får jag väl pallra mig ner till banken för att få ett nytt. SÅ typiskt.

Stänger ner eleändet nu och ger upp om allt vad heter Teknik. Idag är det inte lönt jag försöker ens.

Ut i solen istället!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer