skit

Jag är lite inaktiv här nu. och det är för att det är jobbigt att sitta vid datorn. Båtbensfraktur är ingen hit... Något som dock är en hit är låten vi i phöset sjöng på tackfesten igår. melodin är 99 luftballon.

Vi dansar festar natten lång
Är bra på att hålla igång

Grundar med en jägerbom
Popov ringer gång på gång

Dagen efter mår man skit
När man halsat akvavit

För att slippa undan finns ett sätt
Att sluta dricka rätt och slätt

Men inte kan väl det va bra
Att vara nykter natt och da

Så höj nu glaset kära vän
Imorgon mår vi skit igen

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer