sagan om jeansen fortsätter

Minns ni det HÄR?

Det är ett inlägg jag är ganska stolt över. Står fortfarande fast vid det. Vill laga favoritjeansen, men det är lättare sagt än gjort. Så fort man tycker man börjar närma sig ett par användbara jeans igen så lyckas man på något sätt ha sönder sömmen igen som man precis gjort och det är bara att börja om från början igen.

Men när man väl en gång haft de perfekta jeansen vill man inte ha något annat, för man vet hur bra det kan vara. Därför är ddet värt att inte ge upp och bara fortsätta sy, hur mkt tråd det än krävs....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer