Man borde väl vara glad...



Jag har kommit fram till att kameran på min nya mobil faktiskt är helt ok...

1 Anonym:

skriven

ha en bra dag :)

2 Åke:

skriven

Är bilden tagen med din avbrutna telefon eller har du kladdat bort dina pengar på en ny telefon

3 Jennie Bergqvist:

skriven

vilken härlig bild! Vad har du för mobil? jag letar nämligen efter en ny med bra kamera :)

4 My Josephine:

skriven

vacker bild. älskar dem träden

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer