Alla sätt är bra utom de dåliga...

Jag sitter nu vid frukostbordet med en kopp kaffe och ska snart cykla u till nova för att påbörja en 6 timmar lång arbetsdag (ja, på en söndag).Det är så det är om man är timanställd och har ont om pengar, man måste ta alla de jobbpass man blir erbjuden. Det finns självklart andra sätt att tjäna pengar också. Fick en liten idé på aftonbladet. Tydligen försöker pappan till flickan som spelar i slumdog millionair sälja henne nu, eller som de kallar det, adoptera bort henne för pengar.

Synd man inte har ett kändisbarn att adoptera bort....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer