John Tucker must die

Så hur har det gått för mig idag då? Jo, jag har Börjat rensa garderoben, fixat tvättid, fixat mat och lagt i ordning alla DVD-filmerna. Härligt att kunna känna sig lite duktig.

Dock har jag ju inte kommit iväg och tränat, men jag har kört lite "hemmaträning". Så lite duktig är jag nog.

Jag har lyckats få John att titta på "John Tucker must Die" med mig. En riktigt dålig film egentligen. Men är man på rätt humör så... Ingen särskillt tung film iaf...



Nej jag vill inte döda ngn, inte det jag menade med på rätt humör ;)


Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer