Resa

Jag är väldigt sugen på att ta en resa i oktober november någon gång. Behöver lite sol! Hade varit så skönt om jag kunde kura med mig sofia på något sånt nu...

Vill till ett varmt ställe, men det får inte bli för dyrt. Somd et ser ut nu får det nästan bli egypten... Men det känns lite jobbigt att åka dit två tjejer bara.... Jag får fundera lite på det. Någon som har något annat tips?
1 Felle:

skriven

se till att färga håret mörkt, inte duscha på en vecka, gå klädda i smutsiga, för stora, heltäckande, äckliga kläder och absolut inte säga att ni kommer från sverige, så går det nog bra att åka till egypten!

haha, nej, tänkte bara påminna om att ge pengarna till john. jag kommer hålla koll på dig....

kram

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer