Redan vaken?

Man kan ju fråga sig vad jag gör uppe redan efter en sådan kväll, men det är så att jag har tvättid nu. Då John i snart en vecka gnällt för att han inte har några rena boxer, och jag börjar få ont om både byxor och trosor, så har jag inget annat val än att vara vaken.

Det är även så att jag i eftermiddag ska jobba, så om vi har tur går det att fixa så att jag får internet och kan sitta och blogga lite, för det kommer nog bli enhel del dötid. Annars får jag väl helt enkelt ta med en gammal hederlig bok och läsa...
1 dlc:

skriven

fin blogg :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer