Hemma igen

Nu sitter jag hemma i soffan framför tv:n nerkrupen under en filt och tittar på topmodell igen. Är trött och kall och har ont i huvudet. Märks att det börjar bli höst på riktigt nu. Det possitiva är väl att jag nu har tagit fram vinterkappan och kan börja använda mina älskade mössor och framförallt min keps/hatt. Hade tänkt visa hur fin min garderob blivit lite senare. Även vissa mina nya skor. Hoppas ni älskar de lika mkt som jag ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer