Duktig

Idag känner jag faktiskt att jag gör nytta. Då min dator inte fungerar och Johns krånglar har jag enbart internet på den stora datorn som är kopplad till TV:n. Den är det inte så praktiskt att sitta vid, så därför slösar jag inte bort så mkt tid på internet.

Jag har nu därför tagit mig igenom diskberget i köket och städat av bänkytorna och golvet. Känner mig duktig. Nu tänkte jag gå vidare till badrummet. John kommer bli så imponerad när han kommer hem imorgon. Han kommer inte känna igen sig.

Fortfarande inga bilder, eftersom allt sånt finns på min dator... eller fans....

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer