Utan er faller jag

Sitter nu i soffan och bara tar det lugnt. tänkte nog gå och lägga mig ganska snart. Har dock sovmorgon imorgon, vilket ska bli riktigt skönt. sova till sådär nio nån gång och sedan upp och ta det lugnt. Plocka och sortera lite hade jag tänkt.

Det mesta känns väldigt jobbigt nu men det är bara att ta sig igenom det. Efter regn kommer sol, är det inte så?


Det är en konstig känsla jag har, jag vill både ha kakan och äta den. Hur mycket man än vrider på situationen finns det både positiva och negativa sidor. Men jag vill inte se detta som ett slut. Bara början på något nytt och en utmaning till att hitta mig själv igen. Jag får mycket viktigt stöd från många runt omkring mig. Från Mamma och kompisar... men framförallt från John och det betyder så oerhört mycket.

Tack

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer