Stress

Jobbat 13 timmar idag. Är trött och har ont överallt. men serveringen på kvällen var väldigt rolig. Trotts att allt som kan gå fel gick fel. Till exempel glömde kocken potatisen i flädie, tillståndsmytndigheten kom och intervjuade Maja, Min vita skjorta är delvis rosa av rödbetssaft och jag tappade massa bestick.

Men gissa vem jag serverat vin till ikväll....



Jo men visst. Självaste Helge Skoog från Parlamentet

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer