Spya

Som jag sa innan skulle jag ju på föreläsning idag. Gick dit. Satt där en timme... Sen fick jag springa hem. Mådde så dåligt. Vimmelkantig och magen kändes konstig. Jag hann inte mycket mer än ut från matteannexet innan jag fick luta mig in i en buske och tömma maginnehållet.

Skyndade mig hem och hängde över toaletten i en kvart och tömde mig helt... Sen har jag legat och halsovit i soffan. Nu börjar jag piggna till lite och försöker få i mig en varmakoppen sparrissoppa. får se om jag får behålla den.

Ikväll är det IDOL, och jag ska titta! Lär inte bli mkt plugg idag heller. jävla mage....
1 elin:

skriven

Din är inte mkt finare än min

2 Malin.:

skriven

snygg blogg :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer