nattlig gäst

Det är tur man har vänner. Jag har ju som sagt svårt för att vara ensam, så Emelie kommer snart och sover hos mig. Först ska vi titta klart på Pretty Woman och äta ännu mer godis och glass. Kanske även en bit tårta.

Imorgon är det jobb som gäller. Det är det även tisdag, onsdag och torsdag. Men på fredag hade jag tänkt vara ledig. antagligen Jobbar jag dubbelt på torsdagen, så det blir ändå en heltidsvecka.

Dessutom ska man lyckas plugga. Det närmar sig tenta. Har hunnit med litegrann idag, men inte så mkt jag hade velat. Sitter ju och gör iordning pappas dokument också. ska jobba ihop mitt gym/simkort hos honom. Så det är bara att slita på.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer