köttbomb



En väldigt smart uppfinning är onlinepizza.se. Man kan kombinera sin egen pizza och få den hemkörd till dörren. Idag har jag ätit världens köttpizza.

På den var det:
skinka
kebabkött
salami
oxfile
kyckling
tomatsås
mozarella
majs
bearnaissås

Underbar var den. Men nu har jag kramper i magen för att jag är så mätt. Och då är det trotts allt snart tre timmar sedan jag åt och det vill inte ge med sig. kommer stå mig hela veckan på det här. Men gud vad god den var.
1 Felle:

skriven

Åhh fan vad jag blir avundsjuk. Den ser jäkligt god ut! Om du vill plugga med oss är det bara att säga till. Vi är inte så duktiga, men vi har ganska kul. Plöjer igenom extentor nu. Och så måste vi dricka te och snacka lite skit snart!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer